Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
  • Domov
  • O reviji
    • O reviji
    • Kolofon uredništva
    • Uredniška politika
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Etika znanstvenega komuniciranja
    • Navodila za avtorje
    • Kontakt
    • Varstvo osebnih podatkov
  • Najnovejše
  • Najprej online
  • Arhiv
  • Informacije
    • Za avtorje
    • Za bralce
  • Novice
  • Časopisi
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  • |
  • English
  • Slovenščina
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 15 Št. 2 (2022)

Letn. 15 Št. 2 (2022)

					Poglej Letn. 15 Št. 2 (2022)
Objavljeno: 16.06.2022

Znanstveni članki

  • Digitalni mediji in varnost osnovnošolskih učencev na internetu med pandemijo covid-19

    Ines Blažević, Nikolina Klein
    127-144
    • PDF (angleščina)
  • Raba spleta, spletne izkušnje in tveganja otrok s Kosova

    Hasan Saliu, Zija Rexhepi, Saranda Shatri, Mimoza Kamberi
    145-164
    • PDF (angleščina)
  • Povezava medkulturne občutljivosti, preference do glasbe sveta in likovnih del iz različnih kultur

    Snježana Dobrota, Marijo Krnić, Marija Brajčić
    165-180
    • PDF (angleščina)
  • Izzivi vzgojno-izobraževalne inkluzije učencev z avtističnimi motnjami v osnovnih šolah

    Mateja Šilc, Majda Schmidt Krajnc
    181-198
    • PDF
  • Ali so študenti pedagoških študijskih smeri bolj ustvarjalni kot študenti nepedagoških študijskih smeri?

    Dejan Zemljak, Mateja Ploj Virtič
    199-210
    • PDF (angleščina)
  • Povezava glasbene izobrazbe učiteljev v osnovni šoli in uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku glasbene umetnosti

    Mateja Blatnik, Barbara Kopačin
    211-239
    • PDF
  • Preference učencev in učiteljev primarnega izobraževanja do gregorijanskega petja

    Jelena Blašković, Tihomir Prša
    241-260
    • PDF (angleščina)
  • Interpretativna raziskava in njena uporaba na pedagoškem področju

    Nina Krmac
    261-284
    • PDF

Oddaj nov prispevek

Oddaj nov prispevek