Arhivi
-
Revija za elementarno izobraževanje
Letn. 18 Št. 3 (2025) -
Revija za elementarno izobraževanje
Letn. 18 Št. Special Issue (2025)
The project is co-financed by the Republic of Slovenia, Ministry of Higher Education, Science and Innovation, and the European Union – NextGenerationEU. The project is implemented in accordance with the Smart, Sustainable and Inclusive Growth development area, Strengthening of Competencies component, especially digital competencies and those required by new professions and the green transition (C3 K5), for the investment measure Investment F. Implementation of pilot projects, the results of which will serve as a basis for the preparation of grounds for the reform of higher education for a green and resilient transition to Society 5.0: the project Pilot projects for the Reform of Higher Education for a Green and Resilient Transition.
Projekt sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije, in Evropska unija – NextGenerationEU. Projekt se izvaja skladno z načrtom v okviru razvojnega področja Pametna, trajnostna in vključujoča rast, komponente Krepitev kompetenc, zlasti digitalnih in tistih, ki jih zahtevajo novi poklici in zeleni prehod (C3 K5), za ukrep investicija F. Izvajanje pilotnih projektov, katerih rezultati bodo podlaga za pripravo izhodišč za reformo visokega šolstva za zelen in odporen prehod v Družbo 5.0: projekt Pilotni projekti za prenovo visokega šolstva za zelen in odporen prehod.
-
Revija za elementarno izobraževanje
Letn. 18 Št. 2 (2025) -
Revija za elementarno izobraževanje
Letn. 18 Št. 1 (2025) -
Najprej online
Članki še niso dodeljeni številki časopisa: prva spletna objava elektronske različice članka pred objavo celotne številke elektronske ali tiskane izdaje znatno skrajša čas za presojo izsledkov strokovnih vrstnikov in bralcev. Članki so recenzirani in pripravljeni za prvo objavo na spletu.
-
Revija za elementarno izobraževanje
Letn. 17 Št. 4 (2024) -
Revija za elementarno izobraževanje
Letn. 17 Št. 3 (2024) -
Revija za elementarno izobraževanje
Letn. 17 Št. Spec.Iss (2024) -
Revija za elementarno izobraževanje
Letn. 17 Št. 2 (2024) -
Revija za elementarno izobraževanje
Letn. 17 Št. 1 (2024) -
Revija za elementarno izobraževanje
Letn. 16 Št. 4 (2023) -
Revija za elementarno izobraževanje
Letn. 16 Št. 3 (2023) -
Revija za elementarno izobraževanje
Letn. 16 Št. Spec.Iss (2023)Uvodnik
Gostujoča urednika:
Dr. Sonja Starc, Nickolas KomninosPričujoča tematska številka Revije za elementarno izobraževanje se poskuša vpeti v tako videnje z razpravami o večkodnih besedilih v sodobni komunikaciji z namenom, prikazati, kako v svojem (finskem, italijanskem, slovenskem, španskem) kulturnem okolju obravnavamo večkodna besedila ter kako in koliko jih vključujemo v šolski sistem. Obenem želi spodbuditi kritično razpravo znotraj omenjenega diskurza. Članki se tematsko vežejo na teoretično obravnavo večkodnih besedil in povezavo s šolskim učenjem ter študijami primera analiz uporabe semiotskih sredstev v slikanici in učbeniških besedilih za izražanje sporočila (družbeno občutljivih tem - spolski stereotipi - in humorja) in uporabe jezikovnih tehnologij pri študiju na daljavo. Razprave temeljijo na sistemsko-funkcijski in vizualni slovnici ter drugih teoretičnih vidikih.
Lektorski pregled tematske številke/Proofreading of Special Issue:
Dr. Sonja Starc & Nikolas Komninos -
Revija za elementarno izobraževanje
Letn. 16 Št. 2 (2023) -
Revija za elementarno izobraževanje
Letn. 16 Št. 1 (2023) -
Letn. 15 Št. Spec.Iss (2022)
Umeščenost muzejev, galerij, kulturne in naravne dediščine v učne načrte ter visoka obiskanost dediščinskih ustanov s strani šol dokazujeta, da ima muzejska pedagogika zelo pomembno mesto v izobraževalni praksi. Tega pa ne moremo trditi za teorijo izobraževanja, saj raziskav s področja muzejske pedagogike primanjkuje. Gre za interdisciplinarno znanstveno vedo, ki združuje različne teoretske in metodološke pristope.
Mednarodni prispevki v tematski številki pomenijo pomemben znanstveni doprinos na področju muzejske pedagogike in tudi širše edukacije. Ta je stalno pod vplivom družbenih sprememb, zato je, kot opozarjajo raziskovalci, pomembno neprestano raziskovati – na velikih, reprezentativnih in tudi na manjših vzorcih ali posameznih primerih.
DR. RAJKA BRAČUN SOVA
DR. JERNEJA HERZOG
gostujoči urednici -
Letn. 14 Št. Spec.Iss (2021)
Socialna pedagogika dobiva vse pomembnejše mesto tudi v izobraževalnem prostoru. V prispevkih avtorji in avtorice prikažejo široko paleto dejavnosti dokaj mlade discipline. Usmerjenost v delu z otroki in mladostniki z vedenjskimi in s čustvenimi težavami in motnjami predstavlja prevladujoče vsebine. Prispevki pomenijo pomemben znanstveni doprinos ob inflaciji raziskav in objav dokaj majhnega kroga raziskovalnega kadra.
Dr. Mitja Krajnčan, gostujoči urednik