Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Revija za elementarno izobraževanje
Domov
O reviji
O reviji
Kolofon uredništva
Uredniška politika
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Etika znanstvenega komuniciranja
Navodila za avtorje
Kontakt
Varstvo osebnih podatkov
Najnovejše
Najprej online
Arhiv
Informacije
Za avtorje
Za bralce
Novice
Časopisi
Išči
Registracija
Prijava
|
English
Slovenščina
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 18 Št. 3 (2025): Revija za elementarno izobraževanje
Letn. 18 Št. 3 (2025): Revija za elementarno izobraževanje
Objavljeno:
07.10.2025
Znanstveni članki
Pogledi bodočih učiteljev na poučevanje: pogled nazaj ali korak naprej?
Alma Škugor, Suzana Tomaš, Alena Letina
235-251
PDF (angleščina)
Razlike v motivaciji za prevzemanje različnih delovnih vlog glede na spol – ravnatelj/ravnateljica
Igor Nikičić, Rahaela Varga
253-269
PDF (angleščina)
Digitalne kompetence vzgojiteljev predšolskih otrok: primerjalna študija digitalnih praks predšolskih učiteljev med pandemijo COVID-19 in po njej
Bernarda Tokić, Matilda Karamatić Brčić, Marijana Miočić
271-285
PDF (angleščina)
Raziskava o učnem uspehu osnovnošolcev glede na sedežni red v razredu
Kukuh Rizki Satriaji, Imam Santosa, Achmad Syarief, Andriyanto Wibisono
287-304
PDF (angleščina)
Izboljšanje učne uspešnosti v osnovnem izobraževanju: Vloge reševanja problemov in izzivov kreativnega mišljenja
Pham Ngoc Thien Nguyen, Khanh-Trinh Tran, Giam Buu Le
305-324
PDF (angleščina)
Učinkovitost računalniške igre za prepoznavanje in razumevanje čustev pri otrocih z okvarami sluha
Mozhgan Ghanat, Esmaeil Zaraii Zavaraki, Fatemeh Jafarkhani, Morteza Bakhtiarvand
325-342
PDF (angleščina)
Oddaj nov prispevek
Oddaj nov prispevek