Razlike v motivaciji za prevzemanje različnih delovnih vlog glede na spol – ravnatelj/ravnateljica
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.4850Povzetek
V prispevku preučujemo značilnosti razlik med spoloma v delovni motivaciji za prevzemanje različnih delovnih vlog, ki jih ravnatelji/ravnateljice prevzamejo pri vsakdanjem delu na Hrvaškem. Z uporabo uveljavljene teorije samoodločanja (angl. SDT – self-determination theory) preučujemo ne le intenzivnost motivacije ravnateljev/ ravnateljic, ampak tudi njeno kakovost, in sicer z uporabo lestvice delovne motivacije za ravnatelje/ravnateljice šol, tj. raziskovalnega instrumenta WRMS – SP (angl. Work Role Motivation Scale for School Principals). Naše raziskave na podlagi spola vodij kažejo pomembne implikacije pri prepoznavanju podobnosti v tipih motivacije kot potrditev, da se tako moški kot ženske dojemajo kot učinkoviti/učinkovite vodje v kompleksni delovni vlogi in današnjih izzivih v šolah.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2025 Igor Nikičić, Rahaela Varga

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.