Pogledi bodočih učiteljev na poučevanje: pogled nazaj ali korak naprej?
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.4973Ključne besede:
DASTT-C, v učenca usmerjen pouk, v učitelja usmerjen pouk, percepcija, študenti bodoči učitelji.Povzetek
Cilj raziskave je bil primerjati percepcijo pouka Naravoslovja in družbe med študenti, bodočimi učitelji razrednega pouka na treh hrvaških univerzah. Rezultati kažejo na homogenost percepcij študentov 2. in 5. letnika glede pouka, ne glede na univerzo, na kateri študirajo, pri čemer je opazna izrazita tendenca k pouku, usmerjenemu na učitelja. Študenti 5. letnika vseh treh univerz v primerjavi s študenti 2. letnika izkazujejo nekoliko večji odmik od tradicionalne učne paradigme. Za dejansko spremembo učne paradigme pa je poleg pridobljenega znanja in razvitih kompetenc pomembno spodbujati študente, bodoče učitelje, k samorefleksiji poučevalne dejavnosti, da bi postali bolj zavedni svojih prepričanj o poučevanju.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2025 Alma Škugor, Suzana Tomaš, Alena Letina

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.