Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
  • Domov
  • O reviji
    • O reviji
    • Kolofon uredništva
    • Uredniška politika
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Etika znanstvenega komuniciranja
    • Navodila za avtorje
    • Kontakt
    • Varstvo osebnih podatkov
  • Najnovejše
  • Najprej online
  • Arhiv
  • Informacije
    • Za avtorje
    • Za bralce
  • Novice
  • Časopisi
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  • |
  • English
  • Slovenščina
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 14 Št. 4 (2021)

Letn. 14 Št. 4 (2021)

					Poglej Letn. 14 Št. 4 (2021)
Objavljeno: 13.12.2021

Znanstveni članki

  • Ali socioekonomski status vpliva na dosežke? Analiza uspešnosti kosovskih učencev pri ocenjevanju znanja PISA 2015 in 2018

    Arif Shala, Albulene Grajcevci, Fadil Latifi
    393-408
    • PDF (angleščina)
  • Uporaba Kolbovega modela učenja v organiziranih oblikah strokovnega izpopolnjevanja učiteljev

    Snježana Močinić, Sanja Tatković
    409-433
    • PDF (angleščina)
  • Slovensko zamejstvo kot vsebine kurikula osnovnih in srednjih šol v Sloveniji

    Lucija Čok
    435-459
    • PDF
  • Bralna kultura s psihološke in z vzgojno-izobraževalne perspektive

    Sonja Pečjak
    461-483
    • PDF
  • Statistična značilnost in/ali velikost učinka?

    Tina Štemberger
    485-500
    • PDF
  • Na učenca osredinjen pouk naravoslovja in tehnike: model dejavnikov na organizacijski in individualni ravni

    Petra Pejić Papak, Milena Valenčič Zuljan, Darjo Zuljan
    501-517
    • PDF (angleščina)

Oddaj nov prispevek

Oddaj nov prispevek