Uporaba Kolbovega modela učenja v organiziranih oblikah strokovnega izpopolnjevanja učiteljev

Avtorji

  • Snježana Močinić , Juraj Dobrila University of Pula, Faculty of Educational Sciences , Univerza Jurja Dobrile u Puli, Fakulteta za vzgojne in izobraževalne znanosti
  • Sanja Tatković , Juraj Dobrila University of Pula, Faculty of Educational Sciences , Univerza Jurja Dobrile u Puli, Fakulteta za vzgojne in izobraževalne znanosti

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.14.4.409-433.2021

Ključne besede:

vseživljenjsko izobraževanje, Kolbov model, organizirane oblike učenja, strokovno izpopolnjevanje, učitelji

Povzetek

Uporaba Kolbovega modela izboljšuje rezultate
profesionalnega dela in izpopolnjevanja, saj model ponuja priložnost za
izmenjavo konkretnih izkušenj, refleksivnega opazovanja, abstraktnega
razmišljanja in aktivnega eksperimentiranja ter omogoča povezavo med teorijo in
prakso. V empiričnem delu prispevka smo analizirali rezultate ankete med
učiteljimi hrvaških osnovnih šol o prisotnosti štirih faz učnega procesa po
Kolbovem modelu v organiziranih oblikah strokovnega izpopolnjevanja.
Raziskava je pokazala nezadovoljstvo učiteljev s strokovnim izpopolnjevanjem v
smislu dejavnosti refleksije o poučevanju, povezovanja teorije s praktičnim delom
in spodbujanja raziskovalnih dejavnosti v učiteljski praksi.

Objavljeno

13.12.2021

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Močinić, S., & Tatković, S. (2021). Uporaba Kolbovega modela učenja v organiziranih oblikah strokovnega izpopolnjevanja učiteljev. Revija Za Elementarno izobraževanje, 14(4), 409-433. https://doi.org/10.18690/rei.14.4.409-433.2021