Uporaba Kolbovega modela učenja v organiziranih oblikah strokovnega izpopolnjevanja učiteljev
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.14.4.409-433.2021Ključne besede:
vseživljenjsko izobraževanje, Kolbov model, organizirane oblike učenja, strokovno izpopolnjevanje, učiteljiPovzetek
Uporaba Kolbovega modela izboljšuje rezultate
profesionalnega dela in izpopolnjevanja, saj model ponuja priložnost za
izmenjavo konkretnih izkušenj, refleksivnega opazovanja, abstraktnega
razmišljanja in aktivnega eksperimentiranja ter omogoča povezavo med teorijo in
prakso. V empiričnem delu prispevka smo analizirali rezultate ankete med
učiteljimi hrvaških osnovnih šol o prisotnosti štirih faz učnega procesa po
Kolbovem modelu v organiziranih oblikah strokovnega izpopolnjevanja.
Raziskava je pokazala nezadovoljstvo učiteljev s strokovnim izpopolnjevanjem v
smislu dejavnosti refleksije o poučevanju, povezovanja teorije s praktičnim delom
in spodbujanja raziskovalnih dejavnosti v učiteljski praksi.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2021 Snježana Močinić, Sanja Tatković

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.