Na učenca osredinjen pouk naravoslovja in tehnike: model dejavnikov na organizacijski in individualni ravni

Avtorji

  • Petra Pejić Papak , University of Rijeka, Faculty of Teacher Education , Univerza v Reki, Fakulteta za izobraževanje učiteljev
  • Milena Valenčič Zuljan , University of Ljubljana, Faculty of Education , Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
  • Darjo Zuljan , University of Primorska, Faculty of Education , Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.14.4.501-517.2021

Ključne besede:

pouk osredotočen na učenca; naravoslovje in tehnologija; model štirih dejavnikov; profesionalni razvoj; spodbudno okolje

Povzetek

Na učenca osredinjen pouk je bistvenega pomena za doseganje ciljev
sodobnega pouka naravoslovja in tehnike. Organizacija takšnega pouka
zahteva učiteljevo zmožnost oblikovanja kognitivno izzivalnega pouka v
spodbudnem učnem okolju. Temeljni namen raziskave je bilo ugotoviti, ali je
učiteljeva organizacija na učenca osredinjenega pouka povezana z dejavniki
na ravni šole (organizacijski kontekst) in dejavniki na individualni ravni
(individualni kontekst). Oblikovali smo model, ki vsebuje štiri sklope
dejavnikov. Rezultati so pokazali statistično pomembno povezavo med
poukom, naravnanim na učenca in vsemi štirimi sklopi dejavnikov.

Objavljeno

13.12.2021

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Pejić Papak, P., Valenčič Zuljan, M. ., & Zuljan, D. (2021). Na učenca osredinjen pouk naravoslovja in tehnike: model dejavnikov na organizacijski in individualni ravni. Revija Za Elementarno izobraževanje, 14(4), 501-517. https://doi.org/10.18690/rei.14.4.501-517.2021

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)