Na učenca osredinjen pouk naravoslovja in tehnike: model dejavnikov na organizacijski in individualni ravni
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.14.4.501-517.2021Ključne besede:
pouk osredotočen na učenca; naravoslovje in tehnologija; model štirih dejavnikov; profesionalni razvoj; spodbudno okoljePovzetek
Na učenca osredinjen pouk je bistvenega pomena za doseganje ciljev
sodobnega pouka naravoslovja in tehnike. Organizacija takšnega pouka
zahteva učiteljevo zmožnost oblikovanja kognitivno izzivalnega pouka v
spodbudnem učnem okolju. Temeljni namen raziskave je bilo ugotoviti, ali je
učiteljeva organizacija na učenca osredinjenega pouka povezana z dejavniki
na ravni šole (organizacijski kontekst) in dejavniki na individualni ravni
(individualni kontekst). Oblikovali smo model, ki vsebuje štiri sklope
dejavnikov. Rezultati so pokazali statistično pomembno povezavo med
poukom, naravnanim na učenca in vsemi štirimi sklopi dejavnikov.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2021 Petra Pejić Papak, Milena Valenčič Zuljan, Darjo Zuljan

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.