Znanje in odnos do vode na začetku drugega triletja osnovne šole
Ključne besede:
voda, osnovna šola, predmet Naravoslovje in tehnika, znanje, odnosPovzetek
V prispevku, upoštevajoč analizo znanstvene in strokovne domače ter tuje literature, analiziramo in opredeljujemo vodo in njen pomen. S stališča vode smo natančneje pregledali Nacionalni učni načrt za predmet Naravoslovje in tehnika v četrtem in petem razredu osnovne šole (1998). Izsledki raziskave, v katero smo vključili 154 učencev četrtega in petega razreda, kažejo, da je njihovo znanje o vodi zadovoljivo, da pa imajo starši in šola velik vpliv na oblikovanje njihovega odnosa do te osnovne človekove dobrine.
Prenosi
Objavljeno
01.04.2011
Številka
Rubrika
Znanstveni članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2011 Revija za elementarno izobraževanje

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Rajšp, M. (2011). Znanje in odnos do vode na začetku drugega triletja osnovne šole. Revija Za Elementarno izobraževanje, 4(1/2), 161-174. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/499