Načrtovanje in izvajanje obravnave življenjskih prostorov v naravi

Avtorji

  • Martina Rajšp University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Nuša Pintarič ,
  • Samo Fošnarič University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

okoljska vzgoja, osnovna šola, prvo triletje, življenjski prostori

Povzetek

Narava je prva človekova učiteljica. Slovenci se velikokrat ponašamo, da je naša država zelena oaza sredi Evrope in da ima mnogo naravnih geografskih danosti. Zanimalo nas je, ali se z njimi v naravnem okolju seznanjajo mlajši osnovnošolci, zato smo na vzorcu 84 učiteljev razrednega pouka prekmurskih osnovnih šol izpeljali empirično raziskavo. Preverjali smo, če (in koliko) neposrednih obiskov različnih življenjskih prostorov načrtujejo učitelji v svoji letni delovni pripravi in koliko jih v času pouka z učenci obiščejo. Ugotovili smo, da učitelji svojim učencem (pre)malokrat omogočajo pridobivanje informacij neposredno iz narave.

Biografije avtorja

  • Martina Rajšp, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: tina.rajsp@um.si.

  • Nuša Pintarič, ,

    Slovenija. E-pošta: nusika.osem@gmail.com.

  • Samo Fošnarič, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: samo.forsnaric@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.11.2013

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Rajšp, M., Pintarič, N., & Fošnarič, S. (2013). Načrtovanje in izvajanje obravnave življenjskih prostorov v naravi. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(4), 87-104. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/459

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)