Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
  • Domov
  • O reviji
    • O reviji
    • Uredništvo
    • Uredniška politika
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Etika znanstvenega komuniciranja
    • Navodila za avtorje
    • Kontakt
    • Varstvo osebnih podatkov
  • Najnovejše
  • Najprej online
  • Arhiv
  • Informacije
    • Za avtorje
    • Za bralce
  • Novice
  • Časopisi
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  • |
  • English
  • Slovenščina
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 8 Št. 3 (2015)

Objavljeno: 2015-07-01

Znanstveni članki

  • Samoocena uravnavanja čustev in subjektivno blagostanje pri študentih razrednega pouka in socialne pedagogike
    Helena Smrtnik Vitulić, Simona Prosen
    5-16
    • PDF
  • Kaj poklicni življenjepisi vzgojiteljic odkrivajo o prepletenosti poklica vzgojitelja in ustvarjalnosti?
    Tina Štemberger, Majda Cencič
    17-38
    • PDF
  • Razvijanje recepcijske zmožnosti pri otrocih z lažjo motnjo v duševnem razvoju
    Ana Koritnik
    39-58
    • PDF
  • Medsebojna povezanost otrok v starostno homogenih in starostno kombiniranih skupinah
    Anja Valenčić Štembergar, Sonja Čotar Konrad
    59-76
    • PDF
  • Pedagoški delavci v strokovnem in poklicnem izobraževanju kot aktivni oblikovalci in usmerjevalci lastnega poklicnega razvoja
    Marija Javornik Krečič, Tina Vršnik Perše, Milena Ivanuš Grmek
    77-94
    • PDF
  • Raba pisnih in internetnih virov ter elektronskih medijev pri pripravi dijakov na preverjanje znanja iz slovenščine
    Petra Hromin, Branka Čagran
    95-110
    • PDF
  • Analiza raziskav gibalne dejavnosti slovenskih osnovnošolskih otrok v zadnjih letih
    Klavdija Strniša, Branka Čagran
    111-128
    • PDF
  • Primerjava razvoja jezikovne sporazumevalne zmožnosti slepih in slabovidnih v institucionaliziranem izobraževanju in programih inkluzije
    Mateja Forte
    129-148
    • PDF
  • Ocena pogojev za uveljavitev modela celodnevne osnovne šole
    Andreja Tinta
    149-162
    • PDF
Oddaj nov prispevek
Ključne besede
© 2023, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba