Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Journal of Elementary Education
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Editorial Policy
    • Open Access Policy and Copyright Notice
    • Publishing Ethics and Malpractice Statement
    • Author Guidelines
    • Contact
    • Privacy Statement
  • Latest Issue
  • Online VoR
  • Archive
  • Information
    • For Authors
    • For Readers
  • News
  • Journals
Search
  • Register
  • Login
  • |
  • English
  • Slovenščina
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol 8 No 3 (2015)

Published: 2015-07-01

Scientific Articles

  • Samoocena uravnavanja čustev in subjektivno blagostanje pri študentih razrednega pouka in socialne pedagogike
    Helena Smrtnik Vitulić, Simona Prosen
    5-16
    • PDF (Slovenian)
  • Kaj poklicni življenjepisi vzgojiteljic odkrivajo o prepletenosti poklica vzgojitelja in ustvarjalnosti?
    Tina Štemberger, Majda Cencič
    17-38
    • PDF (Slovenian)
  • Razvijanje recepcijske zmožnosti pri otrocih z lažjo motnjo v duševnem razvoju
    Ana Koritnik
    39-58
    • PDF (Slovenian)
  • Medsebojna povezanost otrok v starostno homogenih in starostno kombiniranih skupinah
    Anja Valenčić Štembergar, Sonja Čotar Konrad
    59-76
    • PDF (Slovenian)
  • Pedagoški delavci v strokovnem in poklicnem izobraževanju kot aktivni oblikovalci in usmerjevalci lastnega poklicnega razvoja
    Marija Javornik Krečič, Tina Vršnik Perše, Milena Ivanuš Grmek
    77-94
    • PDF (Slovenian)
  • Raba pisnih in internetnih virov ter elektronskih medijev pri pripravi dijakov na preverjanje znanja iz slovenščine
    Petra Hromin, Branka Čagran
    95-110
    • PDF (Slovenian)
  • Analiza raziskav gibalne dejavnosti slovenskih osnovnošolskih otrok v zadnjih letih
    Klavdija Strniša, Branka Čagran
    111-128
    • PDF (Slovenian)
  • Primerjava razvoja jezikovne sporazumevalne zmožnosti slepih in slabovidnih v institucionaliziranem izobraževanju in programih inkluzije
    Mateja Forte
    129-148
    • PDF (Slovenian)
  • Ocena pogojev za uveljavitev modela celodnevne osnovne šole
    Andreja Tinta
    149-162
    • PDF (Slovenian)
Make a Submission
Keywords
© 2023, University of Maribor, University Press