Ocena pogojev za uveljavitev modela celodnevne osnovne šole

Avtorji

  • Andreja Tinta Franjo Golob Primary School Prevalje , Osnovna šola Franja Goloba Prevalje

Ključne besede:

celodnevna osnovna šola, kadrovski in prostorski pogoji, ravnatelji slovenskih osnovnih šol

Povzetek

Rezultati PISE 2000 so nemške šolske oblasti spodbudili k širjenju mreže celodnevnih šol in že z raziskavo PISA 2012, ki je pokazala dobre rezultate učencev, so upravičili ukrepe v smeri oblikovanja kakovostnega izobraževalnega sistema v Nemčiji. Zato nas je zanimalo, ali na slovenskih osnovnih šolah obstajajo pogoji za uvajanje celodnevne osnovne šole. Izvedli smo neeksperimentalno raziskavo na vzorcu ravnateljev, ki so ocenili kadrovske in prostorske pogoje za uveljavitev celodnevne osnovne šole. Pozorni smo bili na razlike glede na lokacijo šole in število učencev. Raziskava je pokazala, da ima večina slovenskih šol, ne glede na lokacijo šole in število učencev, zagotovljene ustrezne pogoje. Na šolah, kjer le-teh še ni, bi jih lahko zagotovili z minimalnim finančnim vložkom.

Biografija avtorja

  • Andreja Tinta, Franjo Golob Primary School Prevalje, Osnovna šola Franja Goloba Prevalje

    Prevalje, Slovenija. E-pošta: andreja.tinta@guest.arnes.si.

Prenosi

Objavljeno

01.07.2015

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Tinta, A. (2015). Ocena pogojev za uveljavitev modela celodnevne osnovne šole. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(3), 149-162. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/412