Metoda estetskega transfera kot didaktični princip v muzejski pedagogiki

Avtorji

  • Katja Kozjek Varl , University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Matjaž Duh , University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Jerneja Herzog Univerza v Mariboru image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.Spec.Iss.93-114.2022

Ključne besede:

metoda estetskega transfera, likovna apreciacija, muzejska pedagogika, galerije, osnovna šola.

Povzetek

Dosedanje raziskave kažejo, da se metoda estetskega transferja uspešno obnese na predšolski populaciji ter osnovnošolski in srednješolski, kadar govorimo o rednih oblikah pouka. V pričujoči raziskavi pa nas je zanimalo, kako se njen princip lahko odraža v muzejski pedagogiki, tj. v avtentičnem galerijskem prostoru. V ta namen smo izvedli študijo primera na vzorcu 55 učencev, starih med 12–14 let (n = 55). Metodo estetskega transferja smo preizkusili na štirih delih v Umetnostni galeriji Maribor. Rezultati kažejo, da se je metoda estetskega transferja izkazala kot uspešen didaktični princip tudi v galerijskem prostoru in predvsem kot uspešen princip za spoznavanje sodobne likovne umetnosti.

Objavljeno

31.08.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Kozjek Varl, K., Duh, M., & Herzog, J. (2022). Metoda estetskega transfera kot didaktični princip v muzejski pedagogiki. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(Spec.Iss), 93-114. https://doi.org/10.18690/rei.15.Spec.Iss.93-114.2022

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

<< < 1 2 3 > >>