Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
  • Domov
  • O reviji
    • O reviji
    • Uredništvo
    • Uredniška politika
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Etika znanstvenega komuniciranja
    • Navodila za avtorje
    • Kontakt
    • Varstvo osebnih podatkov
  • Najnovejše
  • Najprej online
  • Arhiv
  • Informacije
    • Za avtorje
    • Za bralce
  • Novice
  • Časopisi
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  • |
  • English
  • Slovenščina
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 2 Št. 1 (2009)

Objavljeno: 2009-05-01

Znanstveni članki

  • What Should a Lower Primary School Teacher Be Like from a School Management's Point of View?
    Martin Skutil, Martina Maněnová
    5-18
    • PDF (Angleščina)
  • Komparativna analiza učnih načrtov za likovno vzgojo
    Jerneja Herzog, Janja Batič, Matjaž Duh
    19-28
    • PDF
  • Kako učenci zaznavajo medijsko nasilje
    Majda Pšunder, Mihaela Cvek
    29-48
    • PDF
  • Pomen terenskega dela za bodoče učitelje razrednega pouka
    Urška Korošec, Jana Ambrožič Dolinšek, Vlasta Hus
    49-58
    • PDF
  • Opisno ocenjevanje pri likovni vzgoji v prvem triletju
    Matjaž Duh, Rebeka Kolar, Lea Rezar
    59-72
    • PDF
  • Stališče učiteljev do izkustvenega učenja in poučevanja predmeta spoznavanje okolja
    Maja Korban Črnjavič, Vlasta Hus
    73-81
    • PDF
  • Pomen vključevanja staršev v vzgojno-izobraževalni proces šole
    Jernej Kovač
    83-90
    • PDF
  • Didaktične aplikacije fotografskih tehnik pri likovnovzgojnem delu in pedagoške metode za izvajanje likovnih tem brez fotokamere
    Stanko Rijavec
    91-99
    • PDF
  • Grafične tehnike pri pouku likovne vzgoje v drugem razredu osnovne šole
    Dragica Mlinarič
    101-106
    • PDF
Oddaj nov prispevek
Ključne besede
© 2023, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba