Metoda estetskega transfera kot didaktični princip v muzejski pedagogiki
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.15.Spec.Iss.93-114.2022Ključne besede:
metoda estetskega transfera, likovna apreciacija, muzejska pedagogika, galerije, osnovna šola.Povzetek
Dosedanje raziskave kažejo, da se metoda estetskega transferja uspešno obnese na predšolski populaciji ter osnovnošolski in srednješolski, kadar govorimo o rednih oblikah pouka. V pričujoči raziskavi pa nas je zanimalo, kako se njen princip lahko odraža v muzejski pedagogiki, tj. v avtentičnem galerijskem prostoru. V ta namen smo izvedli študijo primera na vzorcu 55 učencev, starih med 12–14 let (n = 55). Metodo estetskega transferja smo preizkusili na štirih delih v Umetnostni galeriji Maribor. Rezultati kažejo, da se je metoda estetskega transferja izkazala kot uspešen didaktični princip tudi v galerijskem prostoru in predvsem kot uspešen princip za spoznavanje sodobne likovne umetnosti.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2022 Katja Kozjek Varl, Matjaž Duh, Jerneja Herzog

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.