Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
  • Domov
  • O reviji
    • O reviji
    • Uredništvo
    • Uredniška politika
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Etika znanstvenega komuniciranja
    • Navodila za avtorje
    • Kontakt
    • Varstvo osebnih podatkov
  • Najnovejše
  • Najprej online
  • Arhiv
  • Informacije
    • Za avtorje
    • Za bralce
  • Novice
  • Časopisi
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  • |
  • English
  • Slovenščina
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 14 Št. 4 (2021)

Objavljeno: 2021-12-13

Znanstveni članki

  • Ali socioekonomski status vpliva na dosežke? Analiza uspešnosti kosovskih učencev pri ocenjevanju znanja PISA 2015 in 2018
    Arif Shala, Albulene Grajcevci, Fadil Latifi
    393-408
    • PDF (Angleščina)
  • Uporaba Kolbovega modela učenja v organiziranih oblikah strokovnega izpopolnjevanja učiteljev
    Snježana Močinić, Sanja Tatković
    409-433
    • PDF (Angleščina)
  • Slovensko zamejstvo kot vsebine kurikula osnovnih in srednjih šol v Sloveniji
    Lucija Čok
    435-459
    • PDF
  • Bralna kultura s psihološke in z vzgojno-izobraževalne perspektive
    Sonja Pečjak
    461-483
    • PDF
  • Statistična značilnost in/ali velikost učinka?
    Tina Štemberger
    485-500
    • PDF
  • Na učenca osredinjen pouk naravoslovja in tehnike: model dejavnikov na organizacijski in individualni ravni
    Petra Pejić Papak, Milena Valenčič Zuljan, Darjo Zuljan
    501-517
    • PDF (Angleščina)
Oddaj nov prispevek
Ključne besede
© 2023, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba