Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
  • Domov
  • O reviji
    • O reviji
    • Kolofon uredništva
    • Uredniška politika
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Etika znanstvenega komuniciranja
    • Navodila za avtorje
    • Kontakt
    • Varstvo osebnih podatkov
  • Najnovejše
  • Najprej online
  • Arhiv
  • Informacije
    • Za avtorje
    • Za bralce
  • Novice
  • Časopisi
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  • |
  • English
  • Slovenščina
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 13 Št. 1 (2020)

Letn. 13 Št. 1 (2020)

					Poglej Letn. 13 Št. 1 (2020)

Odgovorni urednik: Matjaž Duh
Spletna izdaja: marec 2020

CC_BY_logo18.png

Objavljeno: 27.03.2020

Znanstveni članki

  • Student perceptions of the importance of art content and activities in schools of general education and vocational schools in Croatia and Bosnia and Herzegovina

    Miroslav D. Drljača, Siniša Opić, Milan Matijević
    1-18
    • PDF (angleščina)
  • The creative artistic portfolio and reporting by art education students on their student teaching

    Tomaž Zupančič
    19-40
    • PDF (angleščina)
  • From Homo’poly to Openup! lessons learned on LGB in education in schools across Europe

    Lotte Geunis, Oliver Holz
    41-53
    • PDF (angleščina)
  • Through the looking glass: methodological features of research of alternative schools

    Snježana Dubovicki, Tomislav Topolovčan
    55-71
    • PDF (angleščina)
  • The impact of online learning on student motivation in science and biology classes

    Mila Bulić, Ines Blažević
    73-87
    • PDF (angleščina)
  • Glasbene didaktične igre in glasbeno-razvojni dosežki prvošolcev

    Barbara Kopačin
    89-111
    • PDF

Oddaj nov prispevek

Oddaj nov prispevek