Trajnostna arhitektura v kontekstu vzgoje in izobraževanja

nekateri odgovori osnovnošolskih učiteljev na aktualno temo

Avtorji

  • Majda Cencič , University of Primorska, Faculty of Education , Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
  • Anton Mlinar , University of Primorska, Science and Research Centre Koper , Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče

Povzetek

V sedanji družbi se razpravlja o konceptu trajnosti, o trajnostnem in o ekološkem razvoju. V prispevku se usmerjamo le na koncept trajnosti v povezavi z ekološko gradnjo šol. V raziskavi smo se usmerili na reprezentativni vzorec osnovnošolskih učiteljev in na nekatera njihova stališča do ekološke gradnje, na vprašanji, kateremu vidiku gradnje bi učitelji dali prednost ter kako pogosto si postavljajo nekatera vprašanja o šoli, v kateri poučujejo. Zanimalo nas je tudi, ali se odgovori anketiranih učiteljev razlikujejo glede na njihovo starost, pri čemer smo učitelje razvrstili v dve skupini: mlajše, do 35 let, in starejše, nad 35 let. Presenetili so nas odgovori, da imajo učitelji, stari nad 35 let, v glavnem bolj pozitiven odnos do ekološke gradnje šol kot učitelji, stari manj kot 35 let. Glede na rezultate predpostavljamo, da sta v današnjem formalnem izobraževanju temi o ekologiji in trajnostnem razvoju zapostavljeni, da pa tudi ni dovolj, da teme vključimo le v učne načrte, pač pa so pomembni tudi odnos in stališča, ki jih učitelji imajo do trajnostne in ekološke problematike.

Biografije avtorja

  • Majda Cencič, , University of Primorska, Faculty of Education, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

    Koper, Slovenija. E-pošta: majda.cencic@guest.arnes.si.

  • Anton Mlinar, , University of Primorska, Science and Research Centre Koper, Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče

    Koper, Slovenija. E-pošta: anton.mlinar@guest.arnes.si.

Prenosi

Objavljeno

01.09.2011

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Cencič, M., & Mlinar, A. (2011). Trajnostna arhitektura v kontekstu vzgoje in izobraževanja: nekateri odgovori osnovnošolskih učiteljev na aktualno temo. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(2/3), 47-62. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/504

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)