Stališča bodočih vzgojiteljic do ustvarjalnosti

Avtorji

  • Tina Štemberger , Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

bodoči vzgojitelj, ustvarjalnost, ustvarjalnost otrok, dejavniki razvoja ustvarjalnosti

Povzetek

V prvem delu prispevka pišemo o ustvarjalnosti, o dejavnikih, ki vplivajo na ustvarjalnost, ter o ustvarjalnosti v vzgoji in izobraževanju, pri čemer posebej izpostavljamo predšolsko obdobje. V drugem delu prispevka predstavljamo rezultate empirične raziskave, v kateri smo ugotavljali, kakšna so stališča študentk, bodočih vzgojiteljic, do ustvarjalnosti, do dejavnikov ustvarjalnosti in ustvarjalnosti pri otrocih. Ugotavljamo, da pri bodočih vzgojiteljicah predšolskih otrok prevladuje mnenje, da vsi ljudje niso ustvarjalni, prav tako po njihovem mnenju niso ustvarjalni vsi otroci, imajo pa ustvarjalni otroci v vrtcu veliko možnosti za uresničevanje svojih ustvarjalnih potencialov. Po mnenju anketirank je najpomembnejši dejavnik v razvoju ustvarjalnosti družina.

Biografija avtorja

  • Tina Štemberger, , Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

    Koper, Slovenija. E-pošta: tina.stemberger@pef.upr.si.

Prenosi

Objavljeno

01.09.2013

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Štemberger, T. (2013). Stališča bodočih vzgojiteljic do ustvarjalnosti. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(2/3), 101-114. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/467

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)