Učno zavlačevanje pri srednješolcih

Avtorji

  • Branka Ribič Hederih Grammar School and Secondary School of Chemistry Ruše , Gimnazija in srednja kemijska šola Ruše
  • Branka Čagran University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

zavlačevanje, učna samodisciplina, neugodje, odpor do učenja, srednješolci

Povzetek

Zavlačevanje je poteza in/ali oblika vedenja, ki označuje posameznikovo odlašanje z dejavnostjo, ki bi jo moral narediti in se pri tem neprijetno počuti. V raziskavi smo v treh faktorjih učnega zavlačevanja želeli ugotoviti razlike med srednješolci glede na spol, izobraževalni program in učni uspeh prejšnjega šolskega leta. Na vzorcu 284 srednješolcev različnih slovenskih srednjih šol smo ugotovili, da fantje izkazujejo v povprečju statistično značilno več pomanjkanja učne samodiscipline kot dekleta, dekleta pa v povprečju statistično značilno več neugodja kot fantje. Primerjava srednješolcev med programi je pokazala, da gimnazijci v povprečju izkazujejo statistično značilno več učne samodiscipline kot dijaki srednjega strokovnega izobraževanja. V primerjavi različnih končnih učnih uspehov prejšnjega šolskega leta in faktorji zavlačevanja ni bilo statistično značilnih razlik.

Biografije avtorja

  • Branka Ribič Hederih, Grammar School and Secondary School of Chemistry Ruše, Gimnazija in srednja kemijska šola Ruše

    Ruše, Maribor. E-pošta: branka.ribic.hederih@gmail.com.

  • Branka Čagran, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: branka.cagran@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.06.2014

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Ribič Hederih, B., & Čagran, B. (2014). Učno zavlačevanje pri srednješolcih. Revija Za Elementarno izobraževanje, 7(2), 117-128. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/443

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)