Vloga šolskih svetovalnih delavcev v času kulturno-ekonomske krize

Avtorji

  • Laura Rožman International School for Social and Business Studies Celje , Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije Celje
  • Branka Čagran University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

šolski svetovalni delavci, kulturno-ekonomska kriza, znanje, družbena odgovornost, usposobljenost

Povzetek

V prispevku se osredotočamo na vlogo šolske svetovalne službe pri reševanju kulturne in ekonomske krize. V teoretičnem delu prispevka opredeljujemo naloge, vloge in pomen šolske svetovalne službe oz. šolskih svetovalnih delavcev ter pomen izrazov kulturna in ekonomska kriza. Kot pot iz krize vidimo družbeno odgovornost. V empiričnem delu prispevka predstavljamo rezultate anketne raziskave, ki smo jo izvedli med šolskimi svetovalnimi delavci v slovenskih osnovnih in srednjih šolah. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kako šolski svetovalni delavci zaznavajo to krizo, kakšno znanje in izkušnje imajo na tem področju ter kako ocenjujejo pomembnost posameznih delavcev na šoli pri reševanju te problematike.

Biografije avtorja

  • Laura Rožman, International School for Social and Business Studies Celje, Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije Celje

    Celje, Slovenija. E-pošta: laura.rozman@mfdps.si.

  • Branka Čagran, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: branka.cagran@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.06.2014

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Rožman, L., & Čagran, B. (2014). Vloga šolskih svetovalnih delavcev v času kulturno-ekonomske krize. Revija Za Elementarno izobraževanje, 7(2), 23-40. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/438

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)