Development through Movement – Psychopedagogical Analysis and Psychomotor Approaches

Avtorji

  • Herbert Zoglowek University in Tromsø - The Artic University of Norway, and Pomeranian Academy in Słupsk , Univerza Tromsø - Norveška arktična univerza in Pomeranska akademija Słupsk
  • Maria Aleksandrovich Pomeranian Academy in Słupsk , Pomeranska akademija Słupsk

Ključne besede:

zgodnje otroštvo, gibalni razvoj, analiza gibanja, psihomotorična dejavnost, območje bližnjega razvoja

Povzetek

Razvoj z gibanjem – psihopedagoška analiza in psihomotorični pristopi. Članek obravnava psihomotorični razvoj v zgodnjem otroštvu in sestoji iz treh delov. V prvem delu je kratek zgodovinski pregled teoretičnega opisa in analize gibanja. Drugi del daje pregled raznih gibalnih terapij in metod dejavnosti, ki so učinkovite pri delu v vrtcu. Tretji del članka poskuša analizirati in reflektirati praktične izkušnje avtorjev pri psihomotoričnem delu v vrtcih na Poljskem in na Norveškem.

Biografije avtorja

  • Herbert Zoglowek, University in Tromsø - The Artic University of Norway, and Pomeranian Academy in Słupsk, Univerza Tromsø - Norveška arktična univerza in Pomeranska akademija Słupsk

    Tromsø, Norveška in Słupsk, Poljska. E-pošta: herbert.zoglowek@uit.no.

  • Maria Aleksandrovich, Pomeranian Academy in Słupsk, Pomeranska akademija Słupsk

    Słupsk, Poljska. E-pošta: maria.aleksandrovich@apsl.edu.pl.

Objavljeno

01.04.2016

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Zoglowek, H., & Aleksandrovich, M. (2016). Development through Movement – Psychopedagogical Analysis and Psychomotor Approaches. Revija Za Elementarno izobraževanje, 9(1/2), 151-172. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/384

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)