Ravnateljeva vloga pri zagotavljanju kakovosti pedagoškega dela

Avtorji

  • Ana Kozina Education Research Institute, Ljubljana , Pedagoški inštitut, Ljubljana
  • Tina Vršnik Perše Education Research Institute, Ljubljana , Pedagoški inštitut, Ljubljana
  • Marija Javornik Krečič University of Maribor, Faculty of Arts , Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
  • Milena Ivanuš Grmek University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

osnovna šola, kakovost, ravnatelj, upravljanje šole, pedagoški slog vodenja, administrativni slog vodenja

Povzetek

V prispevku se osredotočamo na pojem kakovosti pedagoškega dela in izpostavljamo vlogo, ki jo ima pri tem ravnatelj kot upravni in pedagoški vodja šole. V prvem delu prispevka opozorimo, da enoznačne definicije, kaj je kakovost izobraževanja, pravzaprav nimamo, saj gre za zapleten pojav, odvisen od mnogih dejavnikov. V nadaljevanju te dejavnike na kratko predstavimo. V drugem delu članka prikazujemo del rezultatov raziskave TALIS, kjer smo med drugim ugotavljali, kakšna je ravnateljeva vloga pri zagotavljanju kakovosti pedagoškega dela v odvisnosti od osnovnih značilnosti šole in ravnatelja samega.

Prenosi

Objavljeno

15.09.2012

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Kozina, . A., Vršnik Perše, . T., Javornik Krečič, M., & Ivanuš Grmek, . M. (2012). Ravnateljeva vloga pri zagotavljanju kakovosti pedagoškega dela. Revija Za Elementarno izobraževanje, 5(2/3), 5-20. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/355

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)