Evalvacija in samoevalvacija v osnovni šoli

Avtorji

  • Franc Gosak Franc Lešnik Vuk Primary School , Osnovna šola Franca Lešnika Vuka
  • Milena Ivanuš Grmek University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Branka Čagran University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

evalvacija, samoevalvacija, kakovost, dosežki

Povzetek

Članek predstavlja odnos osnovnošolskih strokovnih delavcev do evalvacije in samoevalvacije ter njihovo dejansko izvedbo na šolah. V prvem delu članka opredelimo vrste, vidike in ravni evalvacij. Obravnavamo odnose med evalvatorji in evalviranimi ter dejavnike in rezultate samoevalvacije. V drugem delu so prikazani rezultati raziskave, ki kažejo, da se na šolah vsa področja evalvirajo v manjši meri, kot se strokovnim delavcem zdijo pomembna, sicer strokovni delavci večinsko izražajo pozitivno stališče do evalvacije; inšpekcijskemu pregledu kot elementu evalvacije šole pa pripisujejo najmanjši pomen. Učitelji, ki delajo v oddelkih podaljšanega bivanja, imajo izmed vseh strokovnih delavcev do evalvacije najmanj pozitivno stališče.

Biografije avtorja

  • Franc Gosak, Franc Lešnik Vuk Primary School, Osnovna šola Franca Lešnika Vuka

    Orehova vas, Slovenija. E-pošta: branko.gosak@gmail.com.

  • Milena Ivanuš Grmek, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: milena.grmek@um.si.

  • Branka Čagran, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: branka.cagran@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.06.2016

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Gosak, F., Ivanuš Grmek, M., & Čagran, B. (2016). Evalvacija in samoevalvacija v osnovni šoli. Revija Za Elementarno izobraževanje, 9(3), 89-102. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/352

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

<< < 1 2