Študentje razrednega pouka in njihovo pojmovanje različnih razsežnosti naravoslovja

Avtorji

  • Simona Hribar Gabrovka-Dole Primary School , Osnovna šola Gabrovka-Dole
  • Samo Fošnarič University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

študentje, razredni pouk, pedagoške fakultete, naravoslovje, pojmovanje znanosti

Povzetek

V prispevku proučujemo stališča študentov razrednega pouka do različnih razsežnosti pojmovanja naravoslovja. Raziskava je temeljila na študentih razrednega pouka pedagoških fakultet v Sloveniji (N = 276). Preverjali smo obstoj razlik glede na študente prvih in četrtih letnikov ter obstoj razlik glede na okolico in korelacijo med različnimi razsežnostmi. Rezultate smo primerjali tudi z ugotovitvami tujih raziskav, narejenih v ZDA in Južni Koreji. Primerjalno med različnimi državami smo ugotovili oblikovanje različnih profilov bodočih učiteljev razrednega pouka, med pedagoškimi fakultetami v Sloveniji pa bistvenih razlik v oblikovanju profilov bodočih učiteljev razrednega pouka nismo odkrili. Ugotavljamo, da se programi za bodoče učitelje razrednega pouka v Sloveniji in v primerjanih državah razlikujejo predvsem v organizaciji, vsebini, strukturi in ravnotežju posameznih naravoslovnih vsebin. Takšna raznolikost vsekakor mora vplivati na samo razumevanje in odnos študentov do naravoslovnih znanosti.

Biografije avtorja

  • Simona Hribar, Gabrovka-Dole Primary School, Osnovna šola Gabrovka-Dole

    Gabrovka, Slovenija. E-pošta: simona.hribar@guest.arnes.si.

  • Samo Fošnarič, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: samo.fosnaric@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.06.2016

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Hribar, S., & Fošnarič, S. (2016). Študentje razrednega pouka in njihovo pojmovanje različnih razsežnosti naravoslovja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 9(3), 23-34. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/348

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)