Etnografska raziskava na pedagoškem področju

Avtorji

  • Tina Štemberger University of Primorska, Faculty of Education , Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

etnografska raziskava, kvalitativno raziskovanje, kvantitativno raziskovanje, proces raziskovanja, eklektični pristop, vzgoja in izobraževanje

Povzetek

Etnografsko raziskovanje na področju vzgoje in izobraževanja je pri nas slabše poznano in uporabljano. Pojem etnografsko raziskovanje je različno definiran: pogosto se enači s kvalitativnim raziskovanjem, z opazovanjem z udeležbo ali s študijo primera. V prispevku ga zaradi specifičnih lastnosti obravnavamo kot vrsto raziskave. Najprej izpostavimo problem opredelitve etnografskega raziskovanja, predstavimo osnovne značilnosti in proces etnografske raziskave. Opozorimo tudi na slabosti tovrstnega raziskovanja, razpravo pa zaključimo z vprašanjem o vlogi etnografskega raziskovanja na področju vzgoje in izobraževanja.

Biografija avtorja

  • Tina Štemberger, University of Primorska, Faculty of Education, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

    Koper, Slovenija. E-pošta: tina.stemberger@pef.upr.si.

Prenosi

Objavljeno

01.03.2017

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Štemberger, T. (2017). Etnografska raziskava na pedagoškem področju. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(1), 73-84. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/333

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)