Nekatere didaktičnometodične značilnosti pouka v šolah na dvojezičnih območjih ob slovenski meji

Avtorji

  • Marija Javornik Krečič University of Maribor, Faculty of Arts , Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
  • Eva Konečnik Kotnik University of Maribor, Faculty of Arts , Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Ključne besede:

didaktičnometodične značilnosti, modeli pouka, nove učne kulture, dvojezična območja, učitelj

Povzetek

V razpravi prikazujemo didaktičnometodične značilnosti pouka v šolah na dvojezičnih območjih ob slovenski meji. V prvem delu prispevka na kratko predstavimo sodobne trende v izvajanju pouka, v nadaljevanju pa se osredotočimo na rezultate empirične raziskave, izvedene v času med oktobrom in decembrom 2010, v kateri je sodelovalo 185 učiteljev. Rezultati pokažejo statistično značilne razlike med šolami na območjih ob slovensko-avstrijski, slovensko-madžarski in slovensko-italijanski meji v didaktičnometodičnem izvajanju pouka, razloge za to pa bi lahko pripisovali tudi širšim družbenim in kulturnim spremembam, ki na teh področjih vplivajo na šolo, učenje in poučevanje.

Prenosi

Objavljeno

15.04.2011

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Javornik Krečič, M., & Konečnik Kotnik, E. (2011). Nekatere didaktičnometodične značilnosti pouka v šolah na dvojezičnih območjih ob slovenski meji. Revija Za Elementarno izobraževanje, 4(1/2), 23-34. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/311

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)