Prikaz medpredmetnega povezovanja na primeru implementacije sodobne umetnosti v osmi razred osnovne šole

Avtorji

  • Katja Kozjek Varl Elementary School Malečnik , Osnovna šola Malečnik
  • Matjaž Duh University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

sodobna likovna umetnost, likovna vzgoja, avtentična umetnina, državljanska in domovinska kultura ter etika, osnovna šola

Povzetek

V prispevku je predstavljen primer implementacije sodobne likovne umetnosti v pouk likovne umetnosti v osmem razredu osnovne šole. V raziskovalnem procesu so nas zanimali različni pristopi (trije koraki), ki so učencem omogočali spoznavanje in razumevanje sodobne likovne umetnosti. Zadnji korak je predstavljal medpredmetno povezovanje z namenom realizirati učne cilje vključenih predmetov. Učenci so skozi likovnoustvarjalno delo izražali odnos do vsakodnevnih situacij. Različni pristopi pri načrtovanju in realiziranju likovnih nalog so učencem predstavljali izziv za kreativno likovno izražanje in oblikovanje lastnega
odnosa do določene problematike. V raziskavi smo skozi izvirnost idej zaznali napredek pri ustvarjalnosti. Hkrati smo zaznali večjo senzibilnost učencev pri doživljanju in razumevanju nekaterih sodobnih likovnih del.

Biografije avtorja

  • Katja Kozjek Varl, Elementary School Malečnik, Osnovna šola Malečnik

    Malečnik, Slovenija. E-pošta: katja.k.varl@gmail.com.

  • Matjaž Duh, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: matjaz.duh@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2017

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Kozjek Varl, K., & Duh, M. (2017). Prikaz medpredmetnega povezovanja na primeru implementacije sodobne umetnosti v osmi razred osnovne šole. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(4), 377-397. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/306

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

<< < 1 2