Spremljava likovnega razvoja učencev v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole

analiza stanja z vidika spola

Avtorji

  • Jerneja Herzog University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

ustvarjalnost, likovna ustvarjalnost, likovnoustvarjalni nivo, likovnooblikovni nivo, osnovna šola

Povzetek

Sodobni trendi v vzgoji in izobraževanju težijo k spodbujanju samostojnosti, k izoblikovanju celostne osebnosti in ne nazadnje tudi k ustvarjalnosti. V tem pogledu se nam pojavlja vprašanje, koliko je naš
izobraževalni sistem podprt za razvijanje otrokove ustvarjalnosti in koliko se resnično posveča pozornosti razvijanju ustvarjalnosti, ko govorimo o praksi.

V prispevku predstavljamo rezultate raziskave, v kateri smo spremljali nivo likovnoustvarjalnih in nivo likovnooblikovnih sposobnosti pri sedmošolcih v slovenskih osnovnih šolah. Poudarek je bil na preverjanju razlik med spoloma, ker vemo, da se dečki in deklice v starostnem obdobju drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja razvijajo drugače, zato je treba tudi drugače postopati pri izbiri likovnopedagoških postopkov in metod.

Biografija avtorja

  • Jerneja Herzog, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: jerneja.herzog@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2017

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Herzog, J. (2017). Spremljava likovnega razvoja učencev v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole: analiza stanja z vidika spola . Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(4), 349-364. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/304

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 > >>