Učitelji geografije v poklicnih biografijah o vplivih na svoj profesionalni razvoj

Avtorji

  • Eva Konečnik Kotnik University of Maribor, Faculty of Arts , Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
  • Marija Javornik Krečič ,

Ključne besede:

učitelji, geografija, profesionalni razvoj, strokovna usposobljenost

Povzetek

V razpravi prikazujemo razmišljanja učiteljev geografije o vplivih na njihov profesionalni razvoj. V prvem delu prispevka na kratko predstavimo dejavnike, ki vplivajo na učiteljev profesionalni razvoj. V nadaljevanju predstavljamo rezultate kvalitativne empirične raziskave, izvedene v obdobju od septembra do oktobra 2010, katere temeljni namen je bil dobiti poglobljen vpogled v razmišljanja učiteljev geografije o vprašanju vplivov na njihov profesionalni razvoj, in sicer s pomočjo avtobiografij. Rezultati pokažejo, da lahko iz poklicnih biografij prepoznamo v teoretičnem delu opredeljene faze oz. dejavnike razvoja. Rezultati so lahko v pomoč pri razvijanju podpore učiteljevemu delu.

Biografije avtorja

  • Eva Konečnik Kotnik, University of Maribor, Faculty of Arts, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: eva.konecnik@um.si.

  • Marija Javornik Krečič, ,

    Maribor, Slovenija. E-pošta: marija.javornik@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2011

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Konečnik Kotnik, E., & Javornik Krečič, M. (2011). Učitelji geografije v poklicnih biografijah o vplivih na svoj profesionalni razvoj. Revija Za Elementarno izobraževanje, 4(3), 5-18. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/296

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)