Pomembnost interkulturnih svetovalnih kompetenc po mnenju učiteljev v osnovni šoli

Avtorji

  • Marija Javornik Krečič University of Maribor, Faculty of Arts , Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
  • Valentina Lebar Grammar School France Prešeren in Črenšovci , OŠ Franceta Prešerna v Črenšovcih

Povzetek

Današnja družba predstavlja areno najrazličnejših kultur, katerih značilnosti se med seboj prepletajo. Predmet razprave v pričujočem prispevku je interkulturno svetovanje. V prvem delu prispevka je predstavljen pomen inturkulturnega svetovanja kot vir pomoči učitelju pri soočanju z interkulturnostjo. V drugem delu prispevka so predstavljeni rezultati empirične raziskave, izvedene junija 2009, s katero smo ugotavljali, kako osnovnošolski učitelji ocenjujejo pomembnost interkulturnih svetovalnih kompetenc.

Prenosi

Objavljeno

15.10.2010

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Javornik Krečič, M., & Lebar, V. (2010). Pomembnost interkulturnih svetovalnih kompetenc po mnenju učiteljev v osnovni šoli. Revija Za Elementarno izobraževanje, 3(2/3), 79-94. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/276

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)