Nekatera stališča strokovnih delavcev do agilnosti njihovega vzgojno-izobraževalnega zavoda

Avtorji

  • Majda Cencič , University of Primorska, Faculty of Education , Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.16.1.2686

Ključne besede:

agilnost, vzgojno-izobraževalni zavod, strokovni delavci, stališča, spremembe

Povzetek

Agilnost kot poseben način mišljenja in delovanja so oblikovali programerji, razširila pa se je tudi na pedagoško področje. Predstavljamo rezultate raziskave med 184 strokovnimi delavci različnih slovenskih vzgojno-izobraževalnih zavodov (VIZ) za namen ugotavljanja njihovih stališč o agilnosti VIZ. Rezultati kažejo, da se anketirani najbolj strinjajo s pozitivnimi dejanji, pozitivnimi čustvi in skrbi za otroke. Najbolj so neodločeni glede poenostavljanja stvari in problemov ter poudarjanja napak. Multivariatna analiza hierarhičnega združevanja v skupine je izpostavila tri skupine, ki opredeljujejo agilni VIZ. Poimenovali smo jih: posameznik in delovanje VIZ, pozitivna naravnanost ter primerna komunikacija. Vse skupine se nanašajo na človeške vire in potrjujejo trditev, da so največji izziv spremembe v ljudeh.

Prenosi

Objavljeno

23.03.2023

Kako citirati

Cencič, M. (2023). Nekatera stališča strokovnih delavcev do agilnosti njihovega vzgojno-izobraževalnega zavoda. Revija Za Elementarno izobraževanje, 16(1), 39-57. https://doi.org/10.18690/rei.16.1.2686

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)