Didaktični pripomočki in oprema za vzgojno-izobraževalni proces otrok s posebnimi potrebami

Avtorji

  • Majda Pšunder ,
  • Suzana Bračič ,

Povzetek

Otroci s posebnimi potrebami pri vzgojno-izobraževalnem procesu zaradi razvojnih značilnosti potrebujejo drugačen, individualiziran pristop, njim prilagojene metode in učne tehnologije. Predstavili bomo novosti in možnosti uporabe didaktičnih pripomočkov in opreme za otroke s posebnimi potrebami. Izredno pomembno je, upoštevati želje, zahteve in potrebe otrok s posebnimi potrebami, k temu pa dodati še prilagoditev učnih procesov, učnih gradiv, dodatno usposabljanje pedagoškega kadra in uporabo ustrezne didaktične opreme s specialnimi pripomočki, ki so prilagojeni uporabnikom s posebnimi potrebami. Sodobni didaktični pripomočki in razvoj informacijsko-komunikacijskih tehnologij omogočajo otrokom s posebnimi potrebami, da se na vseh ravneh izobraževanja dodatno izpopolnjujejo in razvijajo.

Prenosi

Objavljeno

15.03.2010

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Pšunder, M., & Bračič, S. (2010). Didaktični pripomočki in oprema za vzgojno-izobraževalni proces otrok s posebnimi potrebami. Revija Za Elementarno izobraževanje, 3(1), 5-18. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/263

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)