Zadovoljstvo učiteljev z delovno situacijo
Povzetek
V prispevku obravnavamo delovno zadovoljstvo učiteljev kot dejavnika kakovosti vzgojno-izobraževalnega procesa. V empirični raziskavi smo ugotavljali stopnjo zadovoljstva z vidika materialnih dejavnikov, dejavnikov individualne rasti, socialnih dejavnikov in dejavnikov avtonomno-kreativnega dela. Rezultati kažejo obstoj razlik v odgovorih učiteljev glede na stalnost zaposlitve in delovne izkušnje ter opozarjajo, da so učitelji, zaposleni za nedoločen čas, bolj zadovoljni z delovno situacijo, ravno tako so bolj zadovoljni učitelji, ki imajo več let delovnih izkušenj.
Prenosi
Objavljeno
20.08.2009
Številka
Rubrika
Znanstveni članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2009 Revija za elementarno izobraževanje

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Kapun, S., Kešina, K., & Čagran, B. (2009). Zadovoljstvo učiteljev z delovno situacijo. Revija Za Elementarno izobraževanje, 2(2/3), 137-143. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/249