Pomen terenskega dela za bodoče učitelje razrednega pouka

Avtorji

  • Urška Korošec ,
  • Jana Ambrožič Dolinšek ,
  • Vlasta Hus ,

Ključne besede:

vzgoja in izobraževanje, naravoslovje, razredni pouk, terensko delo, transmisija, konstruktivizem, didaktične strategije

Povzetek

V prispevku prikazujemo rezultate raziskave, opravljene na vzorcu študentov prvega letnika Oddelka za razredni pouk Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru pri predmetu Naravoslovje/biologija. Namen raziskave je bil, ugotoviti, ali med študenti prihaja do razlik v poznavanju nekaterih rastlin, živali in metod nabiranja živali zaradi dejavnikov, kot so: stratum predhodno obiskane osnovne šole, bližina nekaterih življenjskih okolij v okolici doma in predhodna udeležba dodatnih bioloških aktivnosti. Zanimalo nas je tudi, kako na to vplivajo aktivnosti študentov zunaj učilnice - na terenu. Ugotovili smo, da vsi trije dejavniki vplivajo na prepoznavanje rastlin in živali, da se je znanje študentov tekom vaj izboljšalo in da so v vseh nalogah po terenskih vajah boljše rezultate dosegali študentje, ki so znanje pridobivali tudi neposredno na terenu, kar potrjuje pomembno vlogo izkustva.

Prenosi

Objavljeno

14.04.2009

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Korošec, U., Ambrožič Dolinšek, J., & Hus, V. . (2009). Pomen terenskega dela za bodoče učitelje razrednega pouka. Revija Za Elementarno izobraževanje, 2(1), 49-58. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/233

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)