Porazdelitev likovnoustvarjalnih sposobnosti med osnovnošolci

Avtorji

  • Jerneja Herzog University of Maribor, Faculty of Pedagogy , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

likovna vzgoja, likovna ustvarjalnost, dejavniki likovne ustvarjalnosti, osnovna šola

Povzetek

Prispevek predstavlja del širše raziskave, v kateri smo obravnavali povezanost dejavnikov likovne ustvarjalnosti in njihovo medsebojno učinkovanje, izraženo v nivoju skupnih likovnoustvarjalnih sposobnosti. V prvem delu je predstavljena in opredeljena ustvarjalnost v splošnem pomenu, osvetlili smo pojem in dejavnike likovne ustvarjalnosti. Drugi del predstavlja empirični pristop k raziskovanju problema, kjer nas je zanimalo, ali obstajajo v kontroliranem vzorcu podobnosti ali razlike v dosežkih pri skupnem nivoju likovne ustvarjalnosti glede na običajno porazdelitev sposobnosti v heterogenih skupinah. Rezultati raziskave so med drugim pokazali, da so likovnoustvarjalne sposobnosti podobno razpršene kot ostale sposobnosti v heterogenih skupinah. Prav tako nismo zaznali razlike med spoloma pri porazdelitvi likovne ustvarjalnosti.

Biografija avtorja

  • Jerneja Herzog, University of Maribor, Faculty of Pedagogy, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: jerneja.herzog@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2008

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Herzog, J. (2008). Porazdelitev likovnoustvarjalnih sposobnosti med osnovnošolci. Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(3/4), 87-94. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/209

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 > >>