Zastopanost družboslovnih vsebin na primarni stopnji izobraževanja v nekaterih evropskih državah
Ključne besede:
učni načrti, družboslovni predmeti, primarna stopnja izobraževanja, izbrane evropske državePovzetek
Prispevek želi predstaviti učne načrte predmetov, ki vključujejo družboslovne vsebine na primarni stopnji izobraževanja. Omejili smo se na naslednje evropske države: Slovenijo, Veliko Britanijo, Nemčijo, Italijo in Finsko. Na osnovi izbranih kriterijev smo učne načrte družboslovnih predmetov pregledali, primerjali in analizirali. Ugotovili smo razlike v poimenovanju predmetov, v njihovi opredelitvi, v predvidenem obsegu ur poučevanja, pa tudi v obdobjih (razredih) poučevanja.
Prenosi
Objavljeno
01.12.2008
Številka
Rubrika
Znanstveni članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2008 Revija za elementarno izobraževanje

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Plazar, S., & Hus, V. (2008). Zastopanost družboslovnih vsebin na primarni stopnji izobraževanja v nekaterih evropskih državah. Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(3/4), 67-78. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/207