Zastopanost družboslovnih vsebin na primarni stopnji izobraževanja v nekaterih evropskih državah

Avtorji

  • Sonja Plazar Maribor, Slovenia , Maribor, Slovenija
  • Vlasta Hus University of Maribor, Faculty of Pedagogy , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

učni načrti, družboslovni predmeti, primarna stopnja izobraževanja, izbrane evropske države

Povzetek

Prispevek želi predstaviti učne načrte predmetov, ki vključujejo družboslovne vsebine na primarni stopnji izobraževanja. Omejili smo se na naslednje evropske države: Slovenijo, Veliko Britanijo, Nemčijo, Italijo in Finsko. Na osnovi izbranih kriterijev smo učne načrte družboslovnih predmetov pregledali, primerjali in analizirali.  Ugotovili smo razlike v poimenovanju predmetov, v njihovi opredelitvi, v predvidenem obsegu ur poučevanja, pa tudi v obdobjih (razredih) poučevanja.

Biografija avtorja

  • Vlasta Hus, University of Maribor, Faculty of Pedagogy, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: vlasta.hus@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2008

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Plazar, S., & Hus, V. (2008). Zastopanost družboslovnih vsebin na primarni stopnji izobraževanja v nekaterih evropskih državah. Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(3/4), 67-78. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/207

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)