Usposobljenost likovnih pedagogov za poučevanje prostorskega oblikovanja pri likovni vzgoji

Avtorji

  • Matjaž Duh University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Janja Batič University of Maribor, Faculty of Education , Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

likovna vzgoja, prostorsko oblikovanje, likovni pedagogi, predmetno specifične kompetence

Povzetek

Članek obravnava usposobljenost likovnih pedagogov za poučevanje prostorskega oblikovanja pri likovni vzgoji. Trenutne izobra`evalne vsebine dodiplomskega študijskega programa likovne pedagogike diplomantom ne nudijo osnovnih predmetnospecifičnih kompetenc za vsa likovna področja. Pregled dosedanjih likovnopedago{kih {tudijskih programov na Pedago{ki fakulteti v Mariboru poka`že, da se bodoči likovni pedagogi v času {tudija ne seznanijo z vsebinami prostorskega oblikovanja. Cilj naše raziskave, ki je zajela 73 likovnih pedagogov, je bil ugotoviti stališča likovnih pedagogov do omejenega likovnega področja ter katere naloge prostorskega oblikovanja načrtujejo. Dobljeni rezultati ka`ejo na to, da je trenutno stanje v osnovnih šolah zelo zaskrbljujoče.

Biografije avtorja

  • Matjaž Duh, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: matjaz.duh@um.si.

  • Janja Batič, University of Maribor, Faculty of Education, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: janja.batic@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.09.2008

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Duh, M., & Batič, J. (2008). Usposobljenost likovnih pedagogov za poučevanje prostorskega oblikovanja pri likovni vzgoji. Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(1/2), 25-32. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/191

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 > >>