Explaining preferences for illustration style and characteristics in early childhood

Avtorji

  • Marijana Županić Benić University of Zagreb, Faculty of Teacher Education , Univerza v Zagrebu, Fakulteta za izobraževanje učiteljev
  • Kristina Kalić Kindergarten, Malešnica , Vrtec Malešnica,

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.12.2.215-228.2019

Ključne besede:

umetniški stili, ilustracije, slikanica, predšolski otrok

Povzetek

Razlaga preference za slog ilustracije in značilnosti v zgodnjem otroštvu. Namen raziskave je bil raziskati, kako otroci dojemajo sloge in značilnosti ilustracij v slikanicah. Ugotovili smo, da so šestletni otroci dajali prednost ekspresionističnim in nadrealističnim ilustracijam, medtem ko so štiriletni otroci dajati prednost ekspresionističnim in romantičnim lustracijam. Ilustracije so bile izbrane predvsem zaradi barvitosti ter znanih motivov in dejanj. Otroci najverjetneje preferirajo tudi ilustracije tekstilnih oblik, ki so podobne otroškim risbam, in preproste, srečne ilustracije. Te ugotovitve so skladne s prejšnjimi študijami otroških preferenc za ilustracije in služijo kot referenčna točka za prihodnje študije.

Biografije avtorja

  • Marijana Županić Benić, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Univerza v Zagrebu, Fakulteta za izobraževanje učiteljev

    Docentka, Zagreb, Hrvaška. E-pošta: marijana.z.benic@ufzg.hr.

  • Kristina Kalić, Kindergarten, Malešnica, Vrtec Malešnica,

    Vzgojiteljica, Vrtec Malešnica, Zagreb, Croatia. E-mail: kristina.kalic4.5.94@gmail.com.

Prenosi

Objavljeno

10.12.2019

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Županić Benić, M., & Kalić, K. (2019). Explaining preferences for illustration style and characteristics in early childhood. Revija Za Elementarno izobraževanje, 12(2), 215-228. https://doi.org/10.18690/rei.12.2.215-228.2019

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)