Metodološke značilnosti raziskovanja sodobnega otroštva na Hrvaškem s pedagoško psihološke perspektive

Avtorji

  • Snježana Dubovicki , University of Josip Juraj Strossmayer in Osijek, Faculty of Education , Univerza Josip Juraj Strossmayer v Osijeku, Pedagoška fakulteta
  • Tena Velki , University of Josip Juraj Strossmayer in Osijek, Faculty of Education , Univerza Josip Juraj Strossmayer v Osijeku, Pedagoška fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.1.91-104.2022

Ključne besede:

sodobno otroštvo, pedagogika, psihologija, kvalitativna metodologija, kvantitativna metodologija

Povzetek

Osnovni namen raziskave je bil prepoznati metodološke značilnosti raziskovanja sodobnega otroštva. Za ta namen so bili analizirani izbrani prispevki iz hrvaških znanstvenih revij, ki obravnavajo sodobno otroštvo, objavljeni v zadnjih dveh letih. Pri analizi gradiva smo uporabili naslednje kriterije, to so: družboslovna veda, področje pedagogike in psihologije, starost udeležencev v raziskavi (6- do 14-letniki) in citiranost revije. Upoštevali smo metodološke posebnosti sodobnih pristopov. Rezultati raziskave kažejo, da se pri preučevanju sodobnega otroštva ne uporabljajo sodobni pristopi.

Objavljeno

23.03.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Dubovicki, S., & Velki, T. (2022). Metodološke značilnosti raziskovanja sodobnega otroštva na Hrvaškem s pedagoško psihološke perspektive. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(1), 91-104. https://doi.org/10.18690/rei.15.1.91-104.2022

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)