Metodološke značilnosti raziskovanja sodobnega otroštva na Hrvaškem s pedagoško psihološke perspektive
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.15.1.91-104.2022Ključne besede:
sodobno otroštvo, pedagogika, psihologija, kvalitativna metodologija, kvantitativna metodologijaPovzetek
Osnovni namen raziskave je bil prepoznati metodološke značilnosti raziskovanja sodobnega otroštva. Za ta namen so bili analizirani izbrani prispevki iz hrvaških znanstvenih revij, ki obravnavajo sodobno otroštvo, objavljeni v zadnjih dveh letih. Pri analizi gradiva smo uporabili naslednje kriterije, to so: družboslovna veda, področje pedagogike in psihologije, starost udeležencev v raziskavi (6- do 14-letniki) in citiranost revije. Upoštevali smo metodološke posebnosti sodobnih pristopov. Rezultati raziskave kažejo, da se pri preučevanju sodobnega otroštva ne uporabljajo sodobni pristopi.
Prenosi
Objavljeno
23.03.2022
Številka
Rubrika
Znanstveni članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2022 Snježana Dubovicki, Tena Velki

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Dubovicki, S., & Velki, T. (2022). Metodološke značilnosti raziskovanja sodobnega otroštva na Hrvaškem s pedagoško psihološke perspektive. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(1), 91-104. https://doi.org/10.18690/rei.15.1.91-104.2022