Kaj je najtežje pri učiteljevem delu z vidika učiteljev, učencev in staršev?

Avtorji

  • Marlena Plavšić , Juraj Dobrila University of Pula, Faculty of Humanities , Univerza Jurja Dobrile v Pulju, Filozofska fakulteta
  • Marina Diković , Juraj Dobrila University of Pula, Faculty of Educational Sciences , Univerza Jurja Dobrile v Pulju, Fakulteta za vzgojne in izobraževalne znanosti

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.15.1.31-50.2022

Ključne besede:

starši, učenci, učiteljeva poklicna vloga, poučevanje

Povzetek

Namen te raziskave je v dejstvu, da čeprav se delo učiteljev na splošno šteje za zadovoljivo, je nekatere njegove vidike mogoče opredeliti kot težje. V tej kvalitativni študiji, izvedeni na Hrvaškem, je bilo intervjuvanih 158 učencev, 78 učiteljev in 148 staršev. Najpogosteje navedeni najtežji vidiki dela učitelja so bili: ohranjanje discipline, prenos znanja, motiviranje učencev, delo s problematičnimi otroki, dobro komuniciranje z učenci, prilagajanje učencem, pravično vrednotenje znanja učencev in delo s starši. Odgovori so se nekoliko razlikovali med udeleženci, med osnovnimi in srednjimi šolami, pa tudi glede na delovno dobo učiteljev.

Objavljeno

23.03.2022

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Plavšić, M., & Diković, M. (2022). Kaj je najtežje pri učiteljevem delu z vidika učiteljev, učencev in staršev?. Revija Za Elementarno izobraževanje, 15(1), 31-50. https://doi.org/10.18690/rei.15.1.31-50.2022

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)