Students’ Attitudes Towards Didactic Characteristics in Graphic Design Classes

Avtorji

  • Martina Kač Nemanič Faculty of Design, Associated member of University of Primorska, Slovenia , Univerza na Primorskem, Fakulteta za oblikovanje

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.12.2.199-214.2019

Ključne besede:

grafično oblikovanje, srednja šola, didaktične značilnosti, stališča dijakov, nivo zadovoljstva

Povzetek

Stališča dijakov do didaktičnih značilnosti pri pouku grafičnega oblikovanja. Sodobno izobraževanje omogoča razvijanje ustvarjalnega izražanja dijakov, vloga in pomen didaktičnih pristopov v srednji šoli pa celoviteje nista raziskana. V prispevku predstavljamo rezultate raziskave odnosa dijakov do didaktičnih značilnosti pouka grafičnega oblikovanja v srednji šoli. Zanimala so nas stališča dijakov 3. letnikov (17–18 let) do značilnosti predmeta Grafično oblikovanje in nivo zadovoljstva z uporabo učnih metod, učnih oblik in didaktične komunikacije v slovenskih šolah. Rezultati kažejo, da se koncipiranju učinkovitih metodičnih postopkov v praksi namenja malo pozornosti. Nakazuje se potreba po drugačnih didaktičnih pristopih, ki bi prispevali k aktivnemu, zanimivemu, ustvarjalnemu in dinamično zasnovanemu pouku grafičnega blikovanja.

Biografija avtorja

  • Martina Kač Nemanič, Faculty of Design, Associated member of University of Primorska, Slovenia, Univerza na Primorskem, Fakulteta za oblikovanje

    Koper, Slovenia. E-mail: martina.kac.nemanic@fd.si.

Prenosi

Objavljeno

14.12.2019

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Kač Nemanič, M. (2019). Students’ Attitudes Towards Didactic Characteristics in Graphic Design Classes. Revija Za Elementarno izobraževanje, 12(2), 199-214. https://doi.org/10.18690/rei.12.2.199-214.2019

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)