Students’ Attitudes Towards Didactic Characteristics in Graphic Design Classes
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.12.2.199-214.2019Ključne besede:
grafično oblikovanje, srednja šola, didaktične značilnosti, stališča dijakov, nivo zadovoljstvaPovzetek
Stališča dijakov do didaktičnih značilnosti pri pouku grafičnega oblikovanja. Sodobno izobraževanje omogoča razvijanje ustvarjalnega izražanja dijakov, vloga in pomen didaktičnih pristopov v srednji šoli pa celoviteje nista raziskana. V prispevku predstavljamo rezultate raziskave odnosa dijakov do didaktičnih značilnosti pouka grafičnega oblikovanja v srednji šoli. Zanimala so nas stališča dijakov 3. letnikov (17–18 let) do značilnosti predmeta Grafično oblikovanje in nivo zadovoljstva z uporabo učnih metod, učnih oblik in didaktične komunikacije v slovenskih šolah. Rezultati kažejo, da se koncipiranju učinkovitih metodičnih postopkov v praksi namenja malo pozornosti. Nakazuje se potreba po drugačnih didaktičnih pristopih, ki bi prispevali k aktivnemu, zanimivemu, ustvarjalnemu in dinamično zasnovanemu pouku grafičnega blikovanja.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2019 Martina Kač Nemanič

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.