The National Assessment of Mathematics in High Schools in Italy with Slovene as the Language of Instruction
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.12.2.155-176.2019Ključne besede:
matematika, nacionalno preverjanje, testiranje, izobraževanje v slovenščini v ItalijiPovzetek
Nacionalni preizkus znanja iz matematike na višjih šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji.V prispevku predstavljamo tipologijo vprašanj v vsedržavnem preverjanju znanja iz matematike INVALSI. S pomočjo statistične analize lahko ugotovimo, da so vprašanja zaprtega tipa pogostejša od vprašanj odprtega tipa. Prisotnost večjega števila vprašanj zaprtega tipa lahko privede do problema ugibanja in prepisovanja. Poleg tega pa lahko večje število vprašanj zaprtega tipa privede to nepopolnega preverjanja znanja, saj se pri teh vprašanjih ne oceni postopkov in drugih matematičnih kompetenc.
Prenosi
Objavljeno
01.12.2019
Licenca
Avtorske pravice (c) 2019 Daniel Doz

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Doz, D. (2019). The National Assessment of Mathematics in High Schools in Italy with Slovene as the Language of Instruction. Revija Za Elementarno izobraževanje, 12(2), 155-176. https://doi.org/10.18690/rei.12.2.155-176.2019