The National Assessment of Mathematics in High Schools in Italy with Slovene as the Language of Instruction

Avtorji

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.12.2.155-176.2019

Ključne besede:

matematika, nacionalno preverjanje, testiranje, izobraževanje v slovenščini v Italiji

Povzetek

Nacionalni preizkus znanja iz matematike na višjih šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji.V prispevku predstavljamo tipologijo vprašanj v vsedržavnem preverjanju znanja iz matematike INVALSI. S pomočjo statistične analize lahko ugotovimo, da so vprašanja zaprtega tipa pogostejša od vprašanj odprtega tipa. Prisotnost večjega števila vprašanj zaprtega tipa lahko privede do problema ugibanja in prepisovanja. Poleg tega pa lahko večje število vprašanj zaprtega tipa privede to nepopolnega preverjanja znanja, saj se pri teh vprašanjih ne oceni postopkov in drugih matematičnih kompetenc.

Biografija avtorja

  • Daniel Doz, Liceo Scientifico Statale »France Prešeren« with Slovene teaching language, Državni Znanstveni Licej Franceta Prešerna

    Profesor, Trst, Italija. E-pošta: doz.daniel@yahoo.it.

Objavljeno

01.12.2019

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kategorije

Kako citirati

Doz, D. (2019). The National Assessment of Mathematics in High Schools in Italy with Slovene as the Language of Instruction. Revija Za Elementarno izobraževanje, 12(2), 155-176. https://doi.org/10.18690/rei.12.2.155-176.2019