Posmodern Thinking and Relativism Theory in the Field of Pedagogy
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.12.1.49-57.2019Keywords:
postmodern thinking, pluralisation of the concept of upbringing and education, pedagogyAbstract
Postmoderno mišljenje in teorije realitivizma na področju pedagogike. Besedilo se v skladu z analizo teorije posveča vplivu, ki ga ima postmoderno mišljenje na pluralistične perspektive v izobraževanju, pluralizaciji konceptov vzgoje in izobraževanja, kritiki konceptov, kot so vzročnost v gnoseoloških in
epistemoloških predpostavkah – determinizem, objektivnost, racionalizacija ... in posledice, recimo na področju morale. Izkaže se, da tradicionalna humanistična pojmovanja izobraževanja in oblikovanja osebnosti na eni strani ter učenja in znanja na drugi zahtevajo ponovni razmislek z vidika, ki vključuje postmoderni skepticizem do idealističnih in togih predsodkov modernega mišljenja. To nadalje odpira vprašanje učinkovitosti sodobne pedagogike v smislu skladnosti z njenimi znanstvenimi cilji, tj. z njeno funkcijo.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2019 Grozdanka Gojkov

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.