Obravnava multimodalnih del v vrtcu

Authors

  • Barbara Bednjički Rošer

Keywords:

vrtec, multimodalnost, gradniki bralne pismenosti, bralni dogodek, kakovostna bralna gradiva

Abstract

Multimodalna dela, ki običajno združujejo dva koda sporočanja, v predšolskem obdobju omogočajo razvijanje recepcijske zmožnosti in gradnikov bralne pismenosti. V prispevku je predstavljen bralni dogodek oz. obravnava multimodalnega dela z otroki v vrtcu.

Dealing with Multimodal Tasks in Kindergarten. Multimodal works, which usually combine two communication codes, enable the development of receptive skills and the components of reading literacy in preschool. This paper presents a reading event or treatment of multimodal work with children in kindergarten.

Published

28.04.2025

Issue

Section

Razprave in članki

How to Cite

Bednjički Rošer, B. (2025). Obravnava multimodalnih del v vrtcu. Otrok in Knjiga, 51(121), 21-32. https://old.journals.um.si/index.php/oik/article/view/5142