Some Topical Issues of Teaching and Practical Implementation of Management in Higher Education

  • Yuriy Ossik
  • Ainur Shakhshina
Ključne besede: kriteriji družbenoekonomske aktivnosti, racionalnost in iracionalnost, ekonomika blaginje, ekonomika sreče, etika managementa, management izobraževanja, vertikalna komponenta človeške eksistence, vertical component of human existence

Povzetek

Prispevek obravnava vprašanja, ki se nekako ne odražajo v sodobnem managementu: razprava o smeri družbenoekonomske aktivnosti družbe, razmerje med ma- nagementom in etiko, razmerje med kvantiteto in kakovostjo dela managerja in delavca v kontekstu razvoja novih vej ekonomske znanosti – ekonomike sreče.

 

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Yuriy Ossik

Karaganda Economic University of Kazpotrebsoyuz, Scientific Research Institute of New Economic and System Planning, Karaganda, Kazakhstan
E-pošta: ossik2006_@mail.ru

Yuriy Ossik je raziskovalec na Scientific Research Institute of New Economic and System Analysis (Karaganda Economic University). Je tudi profesor na Oddelku za management Karaganda State Technical University. Leta 1973 je diplomiral na Odessa Technological Institute. Predava naslednje predmete: Marketing (v angleščini), Managment, Strateški management, Magamenent znanja. Njegovi razi- skovalni interesi so na področju etike managementa, institucionalna ekonomija, globalizacija in lokalizacija svetovnega gospodarstva.

Ainur Shakhshina

Economic University of Kazpotrebsoyuz, Marketing and Tourism Department of Karaganda,Karaganda, Kazakhstan
E-pošta: ainur.shakhshina@mail.ru

Ainur Shakhshina je asistentka na Oddelku za marketing in logistiko na Karaganda Economic University of Kazpotrebsoyuz. Prav tako je študentka drugega letnika magistrskega programa Management. Leta 2005 je z odliko diplomirala na isti univerzi na smeri 'Računovodstvo in revizija'. Izvaja pedagoški proces pri naslednjih predmetih: Marketing (v angleščini), Odnosi z javnostmi in teorija znamčenja, Raziskave marketinga, Osnove trgovanja, Cene in določanje cen, Trženjske storitve.

Literatura

Abdeyev, R.F. (1994). Philosophy of information civiliza- tion. M.: VLADOS.

Adizes, I. (2009). The ideal manager [video seminar].

Dolgin, A. B. (2012). Economy of happiness. According to what rules results are being summed up? Heidelberg: Springer.

Kotabrinskiy T. 1975. Treatise about the good work. M.: The economy.

Newman, M. (2008). 22 immutable laws of advertising. M.: AST.

Shaptalov B. N. (2008). Economic expansion. Theory and practice of finding of national wealth. M.: Economics.

Sukharev, O. S. (2009). The theory of economy efficiency. М: Finance and statistics, 368.

Weaver, S. (2010). There are things in the world more important than me. Physiologies, 48, 26.

Objavljeno
2013-08-04
Kako citirati
Ossik Y., & Shakhshina A. (2013). Some Topical Issues of Teaching and Practical Implementation of Management in Higher Education. Naše gospodarstvo/Our Economy, 59(3-4), 88-92. Pridobljeno od https://old.journals.um.si/index.php/oe/article/view/2311