Produkcijski proces in organizacija mednarodne kulturne prireditve: Evropska noč gledališč v Bosni in Hercegovini

Ključne besede: kulturna prireditev, Evropska noč gledališč, Bosna in Hercegovina, produkcijski model, organizacija in izvedba prireditve, medkulturno sodelovanje, turistični potencial

Povzetek

Evropska noč gledališč je enodnevni dogodek, ki vsako leto poteka v evropskih državah, od leta 2010 pa pri tem sodeluje tudi Bosna in Hercegovina. Program vključuje gledališke predstave in druge oblike uprizoritvenih umetnosti. Evropska noč gledališč je največja in najobsežnejša gledališka prireditev ter ena najpomembnejših kulturnih prireditev v povojni Bosni in Hercegovini. Prispevek se posveča predvsem analizi te prireditve, torej glavnih akterjev organizacije in sodelovanja ter umetniških institucij, v katerih sodelujejo različne gledališke ustanove, organizacije in umetniki.

 

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Senada Nezirović, Univerza v Sarajevu, Naravoslovno-matematična fakulteta, Oddelek za geografijo; Sarajevo, Bosna and Hercegovina

E-naslov: senada.nezirovic@pmf.unsa.ba

Denis Krdžalić, Univerza v Tuzli, Akademija za dramske umetnosti; Tuzla, Bosna in Hercegovina.

E-mail: deniskrdzali@gmail.com

Lejla Žunić, Univerza v Sarajevu, Naravoslovno-matematična fakulteta, Oddelek za geografijo; Sarajevo, Bosna and Hercegovina

E-mail: lejla.zunic@pmf.unsa.ba

Literatura

BNP Zenica. (2019). U subotu otvorena vrata pozorišta širom BiH. BNP Zenica. https://www.bnp.ba/bnp/novosti/item/1101-u-subotu-otvorena-vrata-pozorista-sirom-bih

BNP, Zenica, Bilten. (2023). https://www.bnp.ba/bnp/doc/nt-bih2023- bilten.pdf.

Divinjo, Ž.(1978).Sociologija pozorišta, Beogradski izdavačko-grafički zavod,Beograd.

Dragićević-Šešić, M., & Stojković, B. (2011). Kultura: menadžment, animacija, marketing (6th ed.). Beograd: Clio.

Evropska noć teatra u SARTR-u uz predstavu "Rechnitz - Anđeo uništenja"(2022), https://centralniportal.ba/vijest/8736/evropska-noc-teatra-u-sartr-u-uz-predstavu-rechnitz-andeo-unistenja.

SEE Cult. (2011). http://www.seecult.org/vest/evropska-noc-pozorista.

Krdžalić, D. (2023). Nova produkcijska dimenzija i Evropska noć teatra: Magistarski rad, Univerzitet u Tuzli.

Knežiček, T.(2012).Finansiranje oblasti kulture javno-privatnim partnerstvom, knjiga.

Kvočić, Z.(2016). Primjena marketinga u društvenom sektoru: Završni rad. Veleučilište Požega.

LA NUITE (2009). https://www.noc-kazalista.com/wp-content/uploads/2011/06/ rossi_la_nuitee_note_eng.pdf

Lukić, D. (2006). Produkcija i marketing scenskih umjetnosti, što je kazališna produkcija, Hrvatski centar ITI-UNESCO, Zagreb.

Muždeka-Mandžuka, D.(2000). Projektna organizacija u pozorištu, Beograd, Fakultet dramskih umetnosti, Institut za pozorište, film, radio i televiziju.

Noć teatra Bosne i Hercegovine 2023. https://radiobobovac.com/ portal/index.php/ vijesti/drustvo/ item/5016-najavljujemo-european-theatre-night.

Noć kazališta. (2014). https://www.noc-kazalista.com/europska-noc-kazalista-u-7 zemalja/.

Noć kazalista, arhiva. (2010). https://www.noc-kazalista.com/arhiva-2010/.

Kultura u Zagrebu, Noć kazališta (2022).https://www.kulturauzagrebu.hr/noc-kazalista-2022/

Nezirović, S. (2022). Regionalna geografija Bosne i Hercegovine II: univerzitetski udžbenik.

Nezirović, S. (2018). Turistički resursi regije Sjeveroistočna Bosna:univerzitetska naučna monografija.

Nezirović S., Drešković N., & Mirić R. (2018). Concept of tourist and economic regionalization of Bosnia and Herzegovina with special reference to the Tuzla tourist-geographic region in the area of Northern Bosnia . Journal for Geography, 13(2), 19-38. https://doi.org/10.18690/rg.13.2.3707

Pavis, P. (2013). Contemporary mise-en-scène: Staging theatre today. London: Routledge.

Ristić,M.(2011). Pozorišni producent-od antičkog Arhonta do lidera novog milenijuma (O nastavi na predmetu Pozorišna produkcija). Zbormik radova fakulteta dramskih umjetnosti, Beograd, str. 99. ID:188746764.

Topalović E., & Čaušević A. (2022). Event Tourism in the Tourist Offer of the City of Sarajevo. Journal for Geography, 17(1), 21-30. https://doi.org/10.18690/rg.17.1.2943

Vukadinović, S. (2023). Jedinstvo različitosti pozorišno-kazališnih susreta u noći teatra, Noć teatra, Bilten, str.7. https://www.bnp.ba/bnp/doc/nt-bih-2023-bilten. pdf.

Vukadinović, S. & Krdžalić D. (2023). Specifičnosti nove dimenzije european theatre night u noći teatra, Bilten, str.8, https://www.bnp.ba/bnp/doc/nt-bih-2023-bilten. pdf.

Žunić, L. & Nezirović, N. (2023). Gastronomic specific attributes of Sarajevo tourist destination, Ad Alta, Journal of Internationalnary Researchis,12(2) 284-288.

Objavljeno
2024-09-06
Kako citirati
Nezirović S., Krdžalić D., & Žunić L. (2024). Produkcijski proces in organizacija mednarodne kulturne prireditve: Evropska noč gledališč v Bosni in Hercegovini. Revija Za Geografijo, 19(2), 61-78. https://doi.org/10.18690/rg.19.2.3669
Rubrike
Članki