Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
  • Domov
  • O reviji
    • O reviji
    • Uredništvo
    • Uredniška politika
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Etika znanstvenega komuniciranja
    • Navodila za avtorje
    • Kontakt
    • Varstvo osebnih podatkov
  • Najnovejše
  • Najprej online
  • Arhiv
  • Informacije
    • Za avtorje
    • Za bralce
  • Novice
  • Časopisi
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  • |
  • English
  • Slovenščina
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 12 Št. 4 (2019)

Odgovorni urednik: Matjaž Duh
Spletna izdaja: december 2019

CC_BY_logo18.png

Objavljeno: 2019-12-01

Znanstveni članki

  • Using Learning Objectives when Teaching in Czech Primary Schools Facts or Fiction?
    Jana Stará, Karel Starý
    229-248
    • PDF (Angleščina)
  • Metrical Characteristics of the Childfit Battery of Tests for Measuring Motor Achievements in Preschool Children
    Vilko Petrić
    249-263
    • PDF (Angleščina)
  • Učinki metode Tomatis na glasbeno učenje šolskih otrok
    Katarina Zadnik
    265-290
    • PDF
  • Extensive Reading and Changes to Reading Motivation in EFL among Slovene Primary School Pupils
    Anja Pirih
    291-314
    • PDF (Angleščina)
  • Mobile Phones and Social Behaviour among Millennials Future Teachers
    Tomaž Bratina
    315-330
    • PDF (Angleščina)
  • Temperament predšolskih otrok v povezavi z njihovim socialnim vedenjem
    Tjaša Rola, Karin Bakračevič
    331-358
    • PDF
Oddaj nov prispevek
Ključne besede
© 2023, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba