Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
  • Domov
  • O reviji
    • O reviji
    • Uredništvo
    • Uredniška politika
    • Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
    • Etika znanstvenega komuniciranja
    • Navodila za avtorje
    • Kontakt
    • Varstvo osebnih podatkov
  • Najnovejše
  • Najprej online
  • Arhiv
  • Informacije
    • Za avtorje
    • Za bralce
  • Novice
  • Časopisi
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  • |
  • English
  • Slovenščina
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 17 Št. 4 (2024): Revija za elementarno izobraževanje

Objavljeno: 2024-12-24

Znanstveni članki

  • Statistična grafika v čeških učbenikih: Primerjalna vsebinska analiza dveh izobraževalnih področij na osnovni ravni
    Tomáš Marek, Martina Maněnová
    455-469
    • PDF (Angleščina)
  • Tablica z ulomki kot učinkovita podpora učencem za razvijanje konkretnega mišljenja pri usvajanju koncepta ulomka
    Muhamad Saleh, Bansu Irianto Ansari, Murni, Manovri Yeni, Abubakar, Anwar, Muhammad Isa, Roslina
    369-383
    • PDF (Angleščina)
  • Aktivna vloga nadarjenega učenca pri pripravi in evalvaciji individualiziranega programa
    Mojca Gabrijelčič, Maruška Željeznov Seničar
    385-402
    • PDF
  • Stres v vzgojiteljskem poklicu: akcijsko raziskovanje
    Tonća Jukić, Iskra Tomić Kaselj
    403-416
    • PDF (Angleščina)
  • Vseživljenjsko učenje z vidika vzgojiteljic
    Korana Lisjak, Anita Zovko
    417-435
    • PDF (Angleščina)
  • THE Učenčevo dojemanje ocenjevanja v procesu poučevanja in učenja likovne umetnosti
    Bea Tomsic Amon
    437-454
    • PDF (Angleščina)
  • Izvajanje kontekstualnega pristopa poučevanja v osnovnošolskem izobraževanju
    Sonja, Joško Barbir
    455-469
    • PDF (Angleščina)
Oddaj nov prispevek
Ključne besede
© 2023, Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba